ציפיות הרגולציה בתחום הגנת הצרכן בתעשיית השירותים הפיננסיים, נועדו להבטיח כי הלקוחות מוגנים מפני פרקטיקות פוגעניות וכי הם מסוגלים לקבל החלטות מושכלות לגבי השימוש שלהם במוצרים ושירותים פיננסיים. הלומדה מציגה את זכויות הצרכן הכוללות את הזכות לקבל החלטות מושכלות כשברשותו מידע מלא, את הזכות לשנות את דעתו, את הזכות להגיש תלונה וכו'. מטרת הלומדה היא העלאת המודעות בקרב העובדים לגבי חשיבות כיבוד זכויות הלקוח והצגת כלים פרקטיים לקידום תהליכי עבודה בתחום העומדים בדרישות הדין.